Klacht: Dikke onvoldoende!

op 01 juli 2012 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Iedere keer gaat er wel wat mis bij de Mc Donalds op de Wijchenseweg 202. Nou heb ik er genoeg van. Is het niet dat ze simpelweg dingen vergeten (erg vervelend als je al thuis bent!)dan is het wel een mislukte milkshake (belande in de prullenbak), geen augurk op mijn hamburger (geloof me, dat vind ik juist het lekkerste van de hamburger), veeeeeel te weinig friet (bij een kleine ook een half zakje), koud eten. Gewoonweg slecht!

Dat er gewoon een betere controle op de hele aanpak komt. Ik ga er vanuit dat Mc Donalds bepaalde richtlijnen heeft m.b.t. goede uitvoering, standaard recepturen etc. Niet alleen ik heb er veel klachten over, veel mensen die ik spreek bij ons in het appartementencomplex (vlakbij MC) delen dezelfde mening. En een of andere vergoeding voor al die keren dat service ver te zoeken was. Ik heb het idee, omdat er veel jongeren werken bij de MC, dat ze het niet zo nou nemen met friet te weinig of een mislukte milkshake. Geloof me, ik verwacht geen wonderen, maar er moet echt in die vestiging wat veranderen.

Alle klachten die gemeld zijn door K-rin