Klacht: Dikke factuur en ongewenst product

op 06 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden heb ik een advertentie gezien van LuxStyle op Facebook
en uit nieuwsgierigheid had ik erop geklikt,waarbij ik eerst mijn gegevens moest invoeren.
Pas na het invoeren van gegevens kon ik op hun website, waarbij ik zag dat ik toch niet geïnteresseerd was en heb geen bestelling geplaatst,ik ben gewoon uit de website gegaan.
Ik ging er van uit dat ze nooit iets opsturen zonder dat ze er geld voor krijgen.

Maar nu is het pakketje aan gekomen. Ik ben hier dus nooit akkoord mee gegaan.
Er stond ook nergens te lezen dat ze het gingen opsturen zonder te betaald te hebben.

Nu krijg ik ook een factuur aan dat ik 29,90 Euro moet betalen.
Maar ik heb niet gevraagd om dit product!

En na een beetje op het internet te zoeken over LuxStyle lees ik honderden klachten over dit bedrijf!
Dus ik wil ook graag een klacht over hun schrijven.

Ik heb ook gelezen in andere klachten dat als je dan toch betaald, dat je na een paar weken een NIEUW pakje aankrijgt
met een nog HOGERE factuur!

En als je niet betaald dan gaan ze dreigen met een incasso bureau en een deurwaarder?

En als je het pakje terugstuurt dan krijg je een mail van LuxStyle dat het pakje nooit is aangekomen of in slechte staat verkeerd,
en dus nog moet betalen!
Maar wat zij antwoorden op mij e-mail klopt niet, Ik heb NOOIT een product in het “winkelmandje” geplaatst.
Ik heb ook nooit op “bestellen” geklikt

Gewenste Oplossing:

Ik heb zelf al contact met hun opgenomen en ze zeiden dat ik het terug kan opsturen.
Maar dit moet dan op mijn eigen kosten, en hier heb ik geen zin in, omdat ik nooit voor dit product heb gevraagd.
Als ze het terugwillen wil ik dat ze het pakje aan mijn huis komen ophalen en dat de terugzendkosten voor hun zijn.

Kunnen jullie mij iets laten weten of mij verder helpen in wat ik nu moet doen?
Ik wil dat dit bedrijf mij nooit nog lastigvalt. Ik wil ook geen \"abonnement\" op hun.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht DavidW9999

3 maanden geleden - Ik heb deze klacht al een keer gemeld op deze site, maar de vorige klacht was tegen LuxStyle ApS en nu doe ik het weer maar tegen LuxStyle.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 23:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste David,
Wij hebben u inmiddels per email een uitleg gegeven inzake uw retourzending en uw reactie op deze website.
Voor verdere correspondentie aangaande uw zending en afwikkeling van uw klacht, verzoeken wij u vriendelijk om per email te communiceren met onze afdeling klantenservice.
Wij hopen dat wij in deze op uw medewerking kunnen rekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door DavidW9999