Klacht: Dikke factuur bij de zakjes Blackhead Killer Peel-Off Mask

op 06 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn dochter van 16 jaar krijgt vandaag deze zakjes door de brievenbus gepropt. Ze zegt niets besteld te hebben. Wel dat ze een keer op Ali Express gekeken heeft hierna, recenties heeft gelezen over dat mensen een hele rode huid ervan kregen, en er verder niets mee gedaan. Zij heeft al een hele tere huid, dus zou deze nooit bestellen. Er staat ook geen bevestiging ofzo in haar mail. Het is gewoon spontaan naar haar verzonden. Geen idee hoe ze aan haar adresgegevens verder komen.

Ik heb ze 1 mail gestuurd, met het bericht dat ik niet ga betalen, niets ga terugsturen. Dat dit het is. Als ze mijn dochter lastig blijven vallen, heb ik gezegd, dan stuur ik de zakjes per stuk verpakt aan hun adres retour op hun kosten. Hebben ze er lekker veel. Maar heb gezien op tv dat ze ze gewoon weigeren. Dus het schiet niet veel op om te retourneren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht vandenberg1968

4 maanden geleden - Beste mevrouw, Wanneer een persoon een bestelling plaatst, kunnen wij onmogelijk weten of de besteller minderjarig is. Meer informatie over het sluiten van een overeenkomst door een minderjarige kunt u vinden in deze link: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-dienst-afgesloten-door-minderjarig-kind Wij betreuren het dat er verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. Wij versturen geen ongewenste artikelen en het is niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zal de besteller op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. De persoon die de bestelling plaatst wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop en wordt tevens doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden. De factuur kan slechts worden gesloten indien wij de volledige betaling of alle producten in 1 zending in goede orde retour hebben ontvangen. Wij hebben niet de mogelijkheid om de zending op te halen, noch vergoeden wij de kosten van het terugsturen. U heeft de mogelijkheid de bestelling middels retour afzender te versturen en zodoende de verzendkosten te besparen. Wanneer u de bestelling heeft teruggestuurd, ontvangen wij daar graag een bevestiging van. Met vriendelijke groet, Willem LuxStyle Customer Service

Reactie van de melder van de klacht vandenberg1968

4 maanden geleden - Mijn dochter heeft niets besteld. Net als zoveel anderen. Maar ze blijven volhouden heh! Wat denken jullie? Heeft het zin om het terug te sturen? Op TV zag ik zakken vol terug komen waar ze niets mee deden. Er waren mensen die het gewoon retour kregen. Al die moeite dan voor niets. Ik heb gelezen dat je als je iets ongevraagd krijgt gestuurd, je het gewoon kunt houden. Hoe zit het nu? Wanneer doen we het juiste? M.vr.gr. Miranda

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 23:21 geantwoord