Klacht: Digitenne ontvanger kapot

op 19 augustus 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Om op meerdere plaatsen tv te kunnen kijken heb ik digitenne. Zo heb ik een digitenne box op de boot. Die is gisteren stuk gegaan en wij liggen met de boot in Vlissingen. KPN gebeld met de vraag of ze een nieuwe willen opsturen naar de KPN winkel in Middeburg, waar e morgen naar toe gaan. Dan zou ikde ontvanger daar ophalen. Volgens de telefoniste was dit onmogelijk. De ontvanger kan ze alleen sturen naar de gamma in Venray. Dat geeft haar systeem aan. Daar wonen wij immers in de buurt en dus kan ze de ontvanger alleen daar naar toe sturen. Dus de komende 14 dagen geen tv kijken op vakantie. Mij is niet duidelijk waarom die ontvanger niet naar een gamma in Middelburg of naar de KPNWINKEL gestuurd kan worden. Waarschijnlijk het volgen van een protocol onder reden. Een probleem wat simpel zonder extra kosten opgelost kon worden .

Ontvanger sturen naar Kpn winkel in Middelburg ipv naar een gamma in Venray waar we pas over 2 weken zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ErikvanHeumen