Klacht: Digitale. Krant.

op 02 juni 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een half uur een gesprek gevoerd met mevr Kroes,.we zijn aangemeld, hebben een account , maar de krant komt niet. We hadden vroeger de reguliere krant en hebben nu een digitale, maar het is al 2 keer meer voorgekomen , dat wij hem niet kregen , weer bellen en dan bleek dat het nummer van de papieren krant i. De administratie zat, maar niet de digitale. Vorige week een paar dagen niets, plotseling wel die van maandag en nu weer niets. We krijgen er een beetje genoeg van . Met vr. Groet a.Voogd voogdreinier @ Hotmail .com.

Gewenste Oplossing:

We willen een digitale krant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]