Klacht: Digitaal tv in het hele huis

op 27 januari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

De belofte van Cai Way:
Kijk overal in huis live televisie naar de 10 belangrijkste Nederlandse tv-zenders.Raadpleeg het programma-overzicht
Programma informatie met één tap Via de Multiscreen TV app op iPhone en iPad.
Dit duurt al maanden en we worden gewoon aan het lijntje gehouden. Op mijn voorstel om tot dat de nieuwe App er is het start tarief van 40 Euro te betalen i.p.v. de 50 euro werd natuurlijk negatief gereageerd.
Onderstaand het antwoord:
De ontwikkeling van de splitscreen voor de androit is in de laatste face en zal nu niet lang meer duren.
Caiway wil zeker weten dat het product welke op de markt komt ook werkt zoals we dit zelf graag zien, vandaar dat dit langer heeft geduurd dan we gehoopt hadden.
Het is helaas niet mogelijk kosten in mindering te brengen voor uw abonnement.
Caiway heeft het voor het zeggen in het Westland men is slecht bereikbaar Via de helpdesk, 10 wachtende een uur aan de lijn wachten is zeker geen uitzondering. Lange wacht rijen in de shop in Naaldwijk enz.

dat men zorgt dat het product compleet in orde gemaakt wordt, en anders met een tegemoetkoming komt. Geef een datum wanneer de app klaar is.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 29 januari 2014 om 16:28 geantwoord

We hebben telefonisch contact opgenomen en klant geifnormeerd. Klant was tevreden over reactie.

Harma
Caiway Webcare Team

Heeft op 03 februari 2014 om 22:28 geantwoord

Men heeft gebeld en voor de zoveelste keer het zelfde lul verhaal op gehangen. Op mij vraag wanneer app beschikbaar is wilde men heen antwoord geven. Dus ik moet maar gewoon wachten. Ik ben geheel niet te vrede met het antwoord. En met mijn opmerking dat Caiway een monopolie positie heeft en daardoor niet ingaat op mijn voorstel van tegemoetkoming in de kosten werd natuurlijk negatief gereageerd.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaperton1