Klacht: DIERENMISHANDELING

op 07 juni 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

SCHANDALIG dat Intratuin in Ter Aar dieren laat doodgaan door hitte. Wanneer je dieren verkoopt dan dien je je verantwoordelijkheid te dragen voor deze dieren. De verantwoordelijkheid en liefde voor dieren draag je uit vanuit de leiding en dit dient in alle lagen van de organisatie uit gedragen te worden. Heb je geen hart voor dieren dan moet je deze niet in je assortiment hebben om te verkopen, heb je dat wel dan dien je alleen personeel aan te nemen dat liefde voor dieren heeft. Echt waardeloos om te lezen dat Intratuin in Ter Aar dieren laat doodgaan en laat creperen. En dan nog zo’n waardeloze medewerker die de melder aanspreekt met “ach ze hebben het een beetje warm” Die medewerker moet zich de ogen uit z’n kop schamen en de leiding van Intratuin in Ter Aar erbij. MISDADIG OM ZO MET DIEREN OM TE GAAN!!!!!!!!!!

Tevreden ben ik wanneer Intratuin haar verantwoordelijkheid neemt. Geen dieren in de verkoop als geen hart voor dieren hebt. De mensen die de dood van de dieren op hun geweten hebben, ontslaan op staande voet!
Intratuin staat op dit moment voor mij voor DIERENMISHANDELING. EN DAAR WIL IK NIETS MAAR DAN OOK NIETS MEE TE MAKEN HEBBEN.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. M. Giebels