Klacht: diepvrieskast no frost

op 30 mei 2016 over Beko in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn diepvriezer van beko heeft ijsvorming op de koelelementen binnen en dan werkt hij niet meer en moet ik het voll ontdooien dit om de drie maanden ben bij de verkoper geweest en die heeft me afgewezen met te zeggen had je maar een andere moeten kopen dit is geen reclame voor beko

Gewenste Oplossing:

waneer er geen ijsvorming meer is het is een no frost

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

Reactie van de melder van de klacht spider 54

9 maanden geleden - bij nader inzien en de ouderdom van het toestel wil ik de klacht terugtrekken en me uitschrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spider 54