Klacht: diepe gaten op eettafel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zijn twee hele diepe gaten op tafel het lijkt of wij een oude tafel hebben gekregen in plaats van een nieuwe tafel.

Gewenste Oplossing:

Als wij een nieuwe tafel krijgen en dan zonder gaten wij hebben voor een nieuwe tafel betaald i.p.v. een tafel met diepe gaten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Antonia, we hebben speciaal voor service een formulier op onze website waar uw uw klacht kunt melden. We hebben de foto nodig om service te kunnen vergoeden en deze kunnen we niet uitlezen op klacht.nl. Wilt u zo vriendelijk zijn deze klacht nogmaals te melden via onze website: https://www.haco.nu/klantenservice/service-retouren/service-formulier dan gaan we uw klacht z.s.m. in behandeling nemen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw medewerking.

Alle klachten die gemeld zijn door antoniamalagon45@hotmail.com