Klacht: Dienstverlening zonder verklaring

op 17 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op afloop van mijn 2 jarig (vervolg)contract mijn contract via Ben laten oversluiten. Ik heb alle rekeningen via automatische incasso betaald. Vervolgens krijg ik een rekening te betalen wegens afkoop van contract. Ik heb bezwaar gemaakt en ben naar de KPN winkel gegaan waar ik toendertijd het contract heb afgesloten. Er is geen enkel antwoord gegeven of inzage verschaft over de reden van het in rekening gebrachte äfkoopbedrag. De provider Ben heeft mij vervogens verzekerd dat er op de juiste manier en correcte tijdsstip is overgestapt. Nu volgen enkel nog aanmaningen Kpn of Lindorff !!

Gewenste Oplossing:

Een bewijs dat er terecht nog iets betaald moet worden !
Anders stopzetting vordering. Contact met de nieuwe provider !

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste irma poell,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Afra
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door irma poell