Klacht: dienst na verkoop

op 11 mei 2016 over Carrefour in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betreffende lap top met oniumverzekering van 3 jaar.heb men laptop op 05/04/2016 binnen gebracht voor de 2e maal met defect dus waarborg en tot heden heb ik nog geen bericht gekregen 11/5/2016 van herstelling dus byna 6 weken .heb gebeld naar dienst dienst na verkoop.daar antwoord misschien dinsdag aub he.heb al meerdere toestellen gekocht en allemaal binnen gebracht voor herstellingen!!!!!!! geen reclame.ga by testaankoop eens informatie opnemen voor stappen te ondernemen.

Gewenste Oplossing:

copensatie met verlenging waarborg en tegemoet koming

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carrefour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carrefour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fleurken123