Klacht: Diefstal door Etos

op 07 maart 2020 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 februari 2020 een bestelling online gedaan. Direct na de bestelling op 21 februari 2020 heb ik de bestelling per mail geannuleerd. De bestelling zou reeds verstuurd door Etos, dus heb ik het pakket geweigerd via bezorging Post.NL

Reeds 2 weken heb ik gevraagd om een creditering van het bedrag van de bestelling, maar ik heb geen enkele reactie mogen ontvangen. Er is nu wettelijke rente gevorderd naar Etos toe. De wijze van dienstverlening is schokkend van Etos.

Gewenste Oplossing:

Creditering bestelling
Extra vergoeding ad € 10,00 in verband met slechte dienstverlening Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Independent Solutions

6 maanden geleden - Na bellen, met klantenservice, opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions