Klacht: Diefstal

op 12 juli 2012 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Hierbij zou ik graag een klacht willen doen van diefstal, heb 2 tickets besteld voor Derek Ogilvi op 21 juli 2012 om 20.00u in Martini Plaza van €65,00 per stuk excl: administratie en verzendkosten. In totaal €140.50.
Wat schetst mijn verbazing, als ik de tickets via e-mail open staat er een prijs op van €39,50 per stuk. Heb contact gehad met tickets4u.nl en daar beweren ze dat ze de prijzen zelf kunnen bepalen. Dit is toch niet te filmen en dus diefstal.
Wat kan ik doen om het restgeld terug te krijgen?

Ik zou graag 2 x €25.50 terug gestort krijgen op mijn rekening nummer.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets4U in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets4U een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets4U

Heeft op 12 juli 2012 om 16:57 geantwoord

Tickets4U is een wederverkoper van kaarten, wat inderdaad betekent dat de prijzen worden bepaald door vraag en aanbod. Om die reden kan het dus zijn dat de prijs die u betaald hoger of lager is dan de prijs op het kaartje. Op onze website is duidelijk te lezen dat wij een wederverkoper zijn. Wij zijn namelijk verplicht om dat op elke pagina te vermelden. Als service hebben wij er op de website zelfs bijstaan wat de originele prijs van de tickets was. Wij kunnen er helaas niet aan doen dat u hier overheen heeft gelezen, en kunnen dan ook geen geld retour storten.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tickets4U beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wcpapier