Klacht: Diefstal

op 07 juli 2017 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de woningbouwvereniging Weesp is vertrokken uit Weesp en Ymere hier voor in de plaats is gekomen is het een groot zooitje geworden.
Een woningbouw die alleen op geld uit is, totaal niet naar zijn huurders luistert, met grote ruzies en moeite een reparatieverzoek in behandeling neemt. Alles op de huurder afschuift.. dan ben je bij Ymere aan het juiste adres.

Dit was nog niet alles, Ik heb een eind afrekening ontvangen voor de stookkosten. U wilt uw ogen niet geloven en niet alleen ik maar een groot aantal bewoners wordt keihard besodemieterd door ymere in samenwerking met Techem.

Ik woon met twee kinderen op het adres en ik moet €50 terug betalen. Nog nooit heb ik een cent moeten terugbetalen, zelfs toen al mijn kinderen bij mij inwoonden.

Het is totaal onduidelijk hoe zij deze meting hebben gedaan, waar dit bedrag gebaseerd op is en of dit wel de waarheid is. Niet alleen ik maar talloze buurtbewoners weten dat dit niet klopt, gezinnen met 6/7 man krijgen meer dan €500 terug en anderen moeten weer €1400 terug betalen.

Een stel oplichters, dat is ymere !

Gewenste Oplossing:

Opnieuw een berekening maken en met keiharde bewijzen komen, aantoonbaar maken waar alles op gebaseerd is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ymere een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ymere

Heeft op 10 juli 2017 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mokhtari,

Bedankt voor het sturen van deze klacht. Vervelend om te horen dat de afrekening servicekosten dit jaar hoger is uitgevallen dan normaal. Ik kan me voorstellen dat dit een tegenvaller is. Mijn collega's van de afdeling Contractbeheer zullen binnen drie dagen telefonisch contact met u opnemen om de afrekening te bespreken. Ik hoop dat u er samen uitkomt. Ik wens u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Melanie Koning - afdeling Klantcontact

Alle klachten die gemeld zijn door Norelliie