Klacht: DIEFSTAL

op 30 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

mijn mail een keertje gehackt diegene heeft een vakantieveilingen account aangemaakt en heeft mijn iban ergens gevonden heeft ergens op geboden ik heb dit overduidelijk tegen vakantieveilingen gezegd en heb ook gezegd dat ik een kind ben nou dan blokkeren ze mijn acc en hebben een incasso gestuurd dus dit zijn dieven en ik zou mijn geld pas terugkrijgen als ik mijn legitimatie liet zien ja dikke neus die heb ik dus niet want daarvoor hoef je pas 14 te zijn en ze hebben ook niet meer gereageerd op mijn mailtjes wat ik ook stuur maar ze komen wel binnen

als ik mijn geld terug krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 juni 2016 om 11:33 geantwoord

Beste,

Je geeft aan dat je een minderjarige bieder bent en een veiling hebt gewonnen. Per email hebben wij ook meerdere malen gevraagd om een kopie van je legitimatie.

In jouw klacht geef je aan dat je deze niet kunt tonen, omdat je geen legitimatiebewijs hebt. In dit geval vragen wij jou om een uittreksel uit de BRP of een geboorteakte te mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Zonder BRP of geboorteakte kunnen wij de veiling niet annuleren.

Diana - Webcare VV

Heeft op 30 juni 2016 om 11:58 geantwoord

jullie zijn dieven en ik eis mijn geld terug

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste, Jammer dat je het zo ziet. Wij hebben echter wel bewijs nodig dat je inderdaad minderjarig bent. Wij mogen namelijk niet zomaar veilingen annuleren. Wij zien graag de gevraagde documenten tegemoet zodat wij jouw geld terug kunnen storten. Met vriendelijke groet, Lydia - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door mitch0305