Klacht: Dhr. W.E. Plender

op 13 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is bij mij onterecht geld afgeschreven door de KPN.
Het bedrag is betaald aan Payinfo voor berichten die aan mij zijn gezonden door 8444. Bijvoorbeeld op 15 december 2013 om 09.30 uur 4 berichten voor € 2,48 per bericht. Daarna volgende er op andere data nog meer berichten voor hetzelfde bedrag.
Is opgelopen tot € 30,00 KPN zegt dat ik mij ergens voor heb aangemeld.
Absoluut niet waar.
Aan mijn lopende rekening kan ik zien dat er weer € 12,00 aan berichten zijn verzonden. Ik krijg inderdaad wel onduidelijk berichtjes binnen maar deze gooi ik gelijk weg.
Na overleg met de KPN zijn deze diensten nu geblokkeerd.
Hoe krijg ik mijn geld terug.
O,ja op mijn uitdraai van de gedragscode mobiele diensten staat dat de aanbieder van het gewraakte product is:
Call La Ronda 5, San Jose, Costa Rica.

Gewenste Oplossing:

Als er een oplossing wordt gevonden die deze criminaliteit doet beëindigen. En dat ik mijn geld ergens kan terughalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimplender