Klacht: Dhr.

op 14 januari 2014 over agpo ferroli in de categorie CV Ketels

Verwarming warmt te langzaam op terwijl dit 2 jaar goed is gegaan nadat er driemaal een monteur van Agpo erbij is geweest en tot tweemaal een zelfde servomotor is vervangen met uiteraard ook tweemaal een rekening ontvangen werkt de verwarming nog steeds niet naar behoren terwijl gelukkig het warme water gedeelte wel goed werkt.

Dat het nu eens goed opgelost word en geen loze kreten en beloftes worden gedaan

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door agpo ferroli in behandeling genomen

Bericht van agpo ferroli

3 jaren geleden - We hebben u op 14 januari en 18 februar een e-mail gestuurd met een verwijzing naar ons klantenformulier (www.bit.ly/Klantformulier). Helaas hebben we nog geen online ingevuld klantenformulier van u mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Webcare team Ferroli Nederland

agpo ferroli

Heeft op 15 april 2014 om 11:26 geantwoord

Op 14 januari en 18 februari is er een bericht gestuurd. Op 20 februari is er ook een klantformulier bij ons binnengekomen via onze website. Naar aanleiding daarvan hebben we uitleg gegeven dat er bij ons niets bekend is gemaakt door de servicepartij over de warmtewisselaar en indien de klant bezwaar heeft tegen de facturen van de servicepartij, zij dit op moetennemen met deze partij en hebben hen verwezen naar servicepartij. Helaas hebben we daar geen reactie meer op ontvangen. We hebben ook nog een reminder gestuurd. We hebben hierna niets meer vernomen dus gaan er vanuit dat de klacht opgelost of niet meer relevant is. Met vriendelijke groet, Webcare team Ferroli Nederland

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat agpo ferroli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door spiljard