Klacht: Dhr.

op 18 december 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 18 december 2012 om 14:16 geantwoord

Beste ROTAC82,

ik begrijp uit uw bericht dat er geld is afgeschreven wat u graag wilt laten storneren.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en zie dat u op 11-12-2012 opdracht heeft gegeven voor een betaling van 38,85 Euro voor een 3 maanden Full Membership, en een betaling van 20,70 Euro voor een extra optie Control.
Indien u van een of van beide betalingen wilt afzien, kunt u dit binnen 7 dagen na aankoop aangeven bij ons Customer Care Team. U heeft recht op een restitutie, wanneer u binnen 7 dagen na aankoop een verzoek indient, en u geen gebruik heeft gemaakt van de betaalde diensten.

U kunt contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Christine van het Lexa Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Meetic.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ROTAC82