Klacht: dhr

op 10 juli 2012 over Hotel Group in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg van hotel group ongevraagd een enveloppe met daarin
– 2(twee) hotel vouchers t.w.v €35,-per stuk
– 3 (drie) diner bonnen t.w.v €10,-per stuk
Dus totaal €100,- met het verzoek om de enveloppe met inhoud binnen 7 dagen te retourneren of te bellen. Als ik er vanaf zag. Zo niet dan zou er na dit termijn een ‘x’ bedrag van mijn rekening worden geschreven. om dit alles ongedaan te maken heb ik zeker een 15 minuten in de wachtrij gestaan voor €0.80,- per minuut. Is dus al €12,-!!

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij uit het bestand halen met deze ongevraagde "reclames"en dat zij de telefoonkosten op mijn rekening terugstorten!!!

Alle klachten die gemeld zijn door pimvdven