Klacht: Wederom geen pakket 2e levering

Roosjuh1988 op 29 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 29 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Roos, Wat naar dat de aflevering nog niet is gelukt en dat u al twee dagen voor niks wacht op het pakket. Als ik de gegevens bekijk lijkt het er helaas op dat er tot tweemaal toe sprake is...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 29 mei 2015

Een klant heeft een klacht ingediend bij DHL over de levering van een pakket van Wehkamp. Na een eerdere mislukte bezorging, waarbij het pakket eerder dan afgesproken arriveerde, werd er voor de tweede keer geen bezorger gezien op de afgesproken dag en tijd. De klant beschikt niet over een track en trace-nummer, maar heeft wel het postcode en huisnummer doorgegeven.

Mijn Klacht:

Gisteren al klacht ingediend telefonisch bij dhl dat mijn pakket eerder dan het afgesproken tijdstip bezorgd werd en ik niet thuis was. Nu zou hij vandaag komen tussen 11.00 en 18.00 maar vandaag helemaal geen bezorger geweest. Het gaat op een pakket van wehkamp.
Ik heb geen track en trace nummer wel een postcode en huisnummer 1971aj 96

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket zsm geleverd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2015 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roos,

Wat naar dat de aflevering nog niet is gelukt en dat u al twee dagen voor niks wacht op het pakket. Als ik de gegevens bekijk lijkt het er helaas op dat er tot tweemaal toe sprake is geweest van achterstand. Dit is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan de extreme zendingsvolumes waar we momenteel mee te kampen hebben op sommige locaties. Met man en macht wordt eraan gewerkt dit in goede banen te leiden, maar helaas leidt dit op dit moment tot vertragingen. Dit is op sommige locaties helaas een kwestie van overmacht op dit moment.

Vandaag zal er overdag een nieuwe bezorgpoging plaatsvinden. Mocht dit weer niet lukken of kunt u niet thuis zijn, dan komen we morgenochtend nogmaals bij u langs.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM