Mijn Klacht:
Volgens DHL zouden we gisteren 23-04-2015 niet thuis zijn geweest om 18.08 uur, geen kaartje, er is ook niet aangebeld ,zaten op die tijd bij het raam naast de voordeur te eten, rara?? Ook geen auto in de straat gezien kijken ook nog op de weg uit!!
Gewenste Oplossing:
Excuses van de bezorger voor het niet verschijnen en net doen of hij wel is geweest!! En vandaag het pakje brengen 24-04-2015

