Klacht: te vroeg

rebel666 op 29 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 13 januari 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Steve, Allereerst excuses dat u niet eerder reactie heeft gekregen op uw klacht. In de dagen voor kerst konden we helaas de geplande bezorgtijden niet altijd meer garanderen. Door het zeer grote aantal extra zendingen zijn veel extra ritten...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 29 december 2014

Een klant van DHL heeft geklaagd over de vroege levering van een pakket, dat al om 12:41 uur werd afgeleverd, terwijl een tijdsvenster van 14:00 tot 18:00 uur was aangegeven. Ondanks het nemen van een middag vrij om het pakket in ontvangst te nemen, ontving de klant geen hulp van de klantenservice, die aangaf de chauffeur niet te kunnen bereiken. Hierdoor kon de klant het kerstcadeau voor zijn dochter niet ontvangen.

Mijn Klacht:

mijn Pakketje zal tussen 1400 tot 1800 worden geleverd, ik speciaal een middag vrij genomen kom ik thuis is die …… om 12,41 al geweest… bel je op naar klanten service krijg je te horen heb je pech en sorry we kunnen de chauffeur niet bereiken , WAT anno 2014 met alle middelen op gps mobile telefoon etc etc we kunnen ze niet bereiken ….. Maar namens mijn dochter bedankt dat ik door jullie geen kerst cadeau heb ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ze eens een keer aan hun tijden houden , en mijn halve verlof dag vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2015 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steve,

Allereerst excuses dat u niet eerder reactie heeft gekregen op uw klacht.

In de dagen voor kerst konden we helaas de geplande bezorgtijden niet altijd meer garanderen. Door het zeer grote aantal extra zendingen zijn veel extra ritten ingepland en zijn alle zeilen bijgezet om alle pakketten voor kerst te bezorgen. Veel zendingen zijn hierdoor op het laatste moment anders ingepland. Ik begrijp echter dat u wel uit ging van de vooraf aangegeven plantijd. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft.

Ik zie dat het pakket uiteindelijk de 27e bij u bezorgd is. Ik ga ervan uit dat de klacht hiermee voor u is opgelost. Anders hoor ik graag nog van u.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM