Mijn Klacht:
Mijn pakketje zou vandaag tussen 11 uur en 15uur geleverd worden… ik ben ervoor thuis gebleven en vervolgens vind ik een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was…ze hebben niet eens aangebeld!!!! Dit is al de 4e keer!
Waarom wordt er niet aangebeld? Krijgt de koerier extra geld als hij er vaker voor moet rijden ofzo?
Gewenste Oplossing:
Er moet aangebeld worden

