Klacht: pakket vermist

mixa op 12 maart 2025 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger rijd al sinds 21 februari 10.06 rond met mijn pakket wat op een servicepunt geleverd dient te worden, de status in de app blijft Onderweg met de bezorger via de tracking website is de laatste update INTERN EVENT – Pakket nog niet gereed voor ophalen op DHL ServicePoint op vrijdag 21 februari 2025 om 15.59.

Gewenste Oplossing:

het vinden van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 maart 2025 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mixa