Mijn Klacht:
Bezorger zou komen tussen 9 en 13:00, veranderd om 12 uur status opeens in bewoner niet thuis.
Wat een flauwekul bedrijf zeg, geen kaartje en 5 mensen hele dag thuis.
Zal mij benieuwen of het maandag gaat komen.
Zal persoonlijk de bezorger aanspreken en kenteken noteren.
Leuk als je op je spulletjes spulletjes wacht en ze laten je zitten bij de bezorgdienst.
Gewenste Oplossing:
Als ze bezorgen volgens schema

