Mijn Klacht:
Vandaag zou tussen 18:00 en 21:00 mijn packet bezorgd worden. Ik ben hiervoor special thuis gebleven omdat ik gisteren en eergisteren het pakketje ook al gemist heb omdat ik aan het werk was. Het is nu 21:24 en de bezorger is niet geweest. Hier baal ik van.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de bezorger tussen de genoemde tijd langskomt, of anders even belt dat hij te laat of helemaal niet meer kom.

