Mijn Klacht:
Ik had een bestelling gedaan,en heb er voor gekozen om hem 11-04-2015 te laten bezorgen.
Blijkt dat mijn pakketje al is afgeleverd bij de buren.
Mijn buren werken niet,want ze zijn met pensioen,en ze zijn vandaag ook nog op vakantie gegaan,terwijl ik nog aan het werk was.
Er word dus niet opgelet bij DHL Parcel.
Gewenste Oplossing:
Geen excuses want daar koop ik niks voor,maar bewijs dat de bezorger er op aangesproken word,omdat hij niet heeft opgelet.

