Klacht: Pakket buiten gelegt niemand thuis door de storm nat geworden en pakket was leeg

Shala op 04 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We waren 29 juni niet thuis en de pakket was buiten gelegd niemand was thuis die dag was hevige regen en iemand heeft de goederen meegenomen

Ik heb contact gehad met zara en hun zeggen dat ik het met dhl moet uitzoekken

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, wil ik graag het zendingsnummer weten met uw postcode en huisnummer. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Shala

7 maanden geleden - Ashmitha Perampalam Nassaustraat 19 6043EA Roermond NL 3SZR0005875612

DHL

Heeft op 04 juli 2023 om 10:37 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Volgens onze gegvens is uw pakket geleverd op adres. Ik begrijp echter dat u niets hebt gehad. Indien u nog geen navraag hebt gedaan bij uw buren, kan ik adviseren dat nog even te doen. Hebben zij ook niets? Neem dan weer even contact op met uw verzender. De verzender kan hier als enige een onderzoek bij ons aanvragen. Wij hebben met hen namelijk de afspraak dat alle onderzoeken via hen verlopen. Zij houden dit graag in eigen beheer. Hopelijk is uw pakket snel terecht.

Maud
DHL Parcel E-care

Shala

Heeft op 04 juli 2023 om 11:26 geantwoord

Het pakje was bij ons voor de voordeur gelegd wij waren niet thuis 29 juni was er hevige regen en er lag allen maar en legen natte doos achtergebleven zonder inhoud wij waren de hele dag niets thuis we kwamen pas vrijdag thuis en zagen de lege doos klets nat

Alle klachten die gemeld zijn door Shala