Klacht: Ontevredenheid over uw Bezorg-Service

Marianne5 op 30 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 30 juli 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Marianne, Bedankt voor uw bericht. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over uw klacht. Hopelijk bent u blij met het contact en de oplossing. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Freek DHL eCommerce E-care

Klanttevredenheid: 9.0/10 ★★★★★
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 30 juli 2024

Een klant van DHL uit zijn onvrede over de bezorgservice, die geen rekening hield met zijn verzoek om een pakket thuis te laten afleveren. In plaats daarvan werd het pakket naar een gesloten afhaalpunt gestuurd, waardoor de klant 44 km moest reizen naar een onbekend afhaalpunt dat ver van zijn huis ligt. De klant vraagt om toekomstige leveringen op het door hem opgegeven adres te laten plaatsvinden.

Mijn Klacht:

De bezorg-service houdt geen rekening met mijn uitdrukkelijke wens om dit pakketje bij mij thuis af te leveren. De door u genoemde afhaalpunt is gesloten wegens vakantie. Recentelijk heb ik 44km. moeten reizen om 2 pakketjes te gaan afhalen bij een mij onbekend afhaalpunt op een onnodig grote afstand van mijn adres terwijl er zo veel andere afhaalpunten zijn veel dichterbij!
Ik verzoek u vriendelijk dit pakketje op de door mij aangegeven adres te bezorgen!

Gewenste Oplossing:

U dient de door mij aangegeven voorkeur om dit pakketje op mijn adres af te leveren te respecteren.

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juli 2024 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Marianne5

Heeft op 30 juli 2024 om 16:27 geantwoord

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Prettig, constructief gesprek!

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne5
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM