Mijn Klacht:
De bezorger van DHL claimt dat ik vanavond nist thuis was en hij geeft aan dat hij mijn pakket naar DHL afhaal punt zou meeneemen terwijl ik gewoon thuis ben geweest de hele tijd vanavond. Het pakket zou bij mij bezorgd wordeh tussen 17:50 en 20:30. Ik was gewoon thuis tot ik keek rond 7 uur weer naar track en trace link en zag dat hij aangeeft dat ik niet thuis was en dat hij het pakket bij een afhaalpunt zou brengen. Ik ging naar beneden om te kijken of hij een ”niet thuis” kaartje in de brievenbus heeft gedaan of niet. Ik vond in mijn brievenbus geen kaartje dus de bezorger is eens niet op mijn adres geweest want anders had hij een ”niet thuis” bericht in de brievenbus zou gestopt hebben. Dit is de zoveelste keer dat DHL mijn pakketten zomaar naar afhaal punt brengt zonder eerst bij mij proberen af te geven. Vanavond heb ik meteen naar klachten site van DHL gegaan en via chatbot een klacht indediend, dit was ongeveer om 7 uur, op de zelfde tijdstip dat de bezorger beweert dat ik niet thuis was.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn pakket naar mijn adres bezorgd word zoals het hoort.
