Klacht: niet nakomen afspraak

jojobakker op 04 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 4 juli 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw klacht. Zoals telefonisch besproken heb ik dit direct doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Is vandaag alsnog geleverd. Helaas zat hier een bestelling van iemand anders in. Hiervoor neemt u contact op met BOL.COM. Hopend...

Klanttevredenheid: 9.0/10 ★★★★★
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 4 juli 2024

Een klant heeft geklaagd over het niet nakomen van een afspraak door DHL, waarbij een levering die voor de avond was beloofd niet is uitgevoerd. DHL heeft de klacht opgelost door de zending alsnog op de afgesproken datum te leveren en heeft zijn excuses aangeboden voor het ongemak.

Mijn Klacht:

Wederom niet geleverd na toezegging dat het in de avond nageleverd zou worden
De oplossing van DHL

Goedemiddag, Bedankt voor uw klacht. Zoals telefonisch besproken heb ik dit direct doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Uw zending zal dan vandaag 03-06-2024 alsnog worden geleverd. Nogmaals mijn excuses. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Freek E-care DHL E-commerce Nederland

Gewenste Oplossing:

Antwoord op de vraag waarom er toezeggingen gedaan worden die niet nagekomen worden

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 juli 2024 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

jojobakker

Heeft op 05 juli 2024 om 21:01 geantwoord

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

er is prima meegedacht over een oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door jojobakker
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM