Klacht: niet bezorgen binnen de geplande tijd 09 uur -1300

rien verpaalen op 24 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bezorging 22-05 gemist op de kaart DHL staat wij komen dinsdag 23-5
tussen 9 uur en 13 uur terug.
we zijn heel de dag thuis geweest tot,18 uur 30
maar geen bezorger gezien.
om 20.00 uur thuisgekomen wel weer een kaart in de bus.

Gewenste Oplossing:

dat jullie mijn pakketje alsnog bezorgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 mei 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat het bezorger gemist kaartje van maandag aangaf dat de bezorger de volgende dag tussen 09.00 - 13.00 opnieuw langs zou komen. Ik moet hieruit concluderen dat er op het kaartje een verkeerd tijdvak is aangekruist. Uw zending betrof namelijk een avondlevering, welke 2 avonden op rijd werd aangeboden en daarna retour is gestuurd. Omdat u aangeeft de zending graag alsnog wilt ontvangen, adviseer ik u met de verzender contact op te nemen en te vragen of ze het pakket nogmaals op willen sturen, zodat u het pakket alsnog in huis krijgt.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door