Mijn Klacht:
Ik volg al een aantal dagen via track & trace mijn pakket waar ik met smart op zit te wachten.
Hierin wordt telkens aangegeven dat het aflever adres gesloten is.
In ALLE gevallen was er wel degelijk iemand aanwezig.
Er is geen enkel brief in de bus gedaan en ook niet aangebeld.
WAAR blijft mijn zending?
Gewenste Oplossing:
Pakket z.s.m afleveren en desnoods bij de buren op orteliusstraat 191 ( STOMERIJ)
Enige vorm van compensatie ivm de zoveelste zeer slechte aflevering/bezorging door DHL.

