Klacht: niet afleveren pakket!

royvanzijl op 02 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Roy, Wat vervelend dat u het pakket nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Ik heb direct intern melding gemaakt van uw klacht. De depothouder gaat dit bespreken met de bezorger. Vanavond zullen...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 2 december 2014

Een klant van DHL heeft geklaagd over het niet afleveren van een pakket, ondanks dat er altijd iemand aanwezig was op het afleveradres. Volgens de klant werd er geen brief achtergelaten en is er niet aangebeld. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik volg al een aantal dagen via track & trace mijn pakket waar ik met smart op zit te wachten.
Hierin wordt telkens aangegeven dat het aflever adres gesloten is.
In ALLE gevallen was er wel degelijk iemand aanwezig.
Er is geen enkel brief in de bus gedaan en ook niet aangebeld.

WAAR blijft mijn zending?

Gewenste Oplossing:

Pakket z.s.m afleveren en desnoods bij de buren op orteliusstraat 191 ( STOMERIJ)

Enige vorm van compensatie ivm de zoveelste zeer slechte aflevering/bezorging door DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 december 2014 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roy,

Wat vervelend dat u het pakket nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Ik heb direct intern melding gemaakt van uw klacht. De depothouder gaat dit bespreken met de bezorger. Vanavond zullen we tussen 18:0u-21:00u een nieuwe afleverpoging doen. Dit pakket mag bij de buren afgegeven worden, maar helaas kan ik geen specifiek adres doorgeven. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM