Mijn Klacht:
Één grote bende en mijn pakket is er nog niet!
Gisteren een email ontvangen van de verzender met mededeling dat eindelijk na een week mijn pakket boven water is en volgens jullie alsnog wordt gebracht maar we zijn nu weer een dag verder en ik heb nog niks! Verder zie bijlage.
Gewenste Oplossing:
Wil dat het graag afgehandeld wordt.

