Klacht: JVGL06289524001656257879

Replay112 op 31 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar moet ik beginnen kan er bijna niks goeds over zeggen eergisteren hebben ze mijn pakkettje zogenaamd bezorgrt terwijl er bij de ophaal punt niks lag
Kortom pakketje was gewoon gestolen

Vandaag een andere besteling maar thuis proberen te laten bezorgen de helle dag thuis zitten wachten zonder dat de bezorger langs komt paar keer gebeld met dhl kreeg paar omeschofte antiljanen aan de lijn die me vertelde dat ik langer moest wachten
Om te janken

Mensen ik wil jullie waarschuwen voor dhl ze stelen je pakje en je kunt er niks aan doen want zodra je scant geeft de ap aan dat je pakketje hebt opgehaald en bij mij was de kluis leeg

Pas op mensen waar je wat besteld

Gewenste Oplossing:

Schade vergoeding van 200 euro voor de helledag thuis zitten wachten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 juli 2024 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replay112

Heeft op 31 juli 2024 om 09:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wil een schadevergoeding

Alle klachten die gemeld zijn door Replay112