Mijn Klacht:
DHL was verantwoordelijk voor de levering van een pakket met allerlei spullen voor de kleinkinderen voor hun verjaardagen in Augustus. De spullen zijn gelevered door TEMU (goede service) op de dag van levering zag ik om 11.07am dat mijn adres unknownwas waarschijnlijk omdat het huisnummer ontbrak ? Maar de bedrijfsnaam stond er wel op (wij hadden ooit voor tienduizenden euros pakjes verzonden met DHL dus heeft DHL eigenhandig 100% zeker de bedrijfsnaam erop gezet want TEMU kon dit niet weten) Na bellen met DHL en heel lang wachten, kreeg ik een heks aan de lijn die zei dat we bij TEMU de leeverancier moesten zijn ? Een paar uur later belde ik weer en kreeg iemand aan de lijn die wel wilde helpen en zou een onderzoek opstarten en mij gisteren 29/-7 terugbellen. Natuurlijk werd ik niet terug gebeld en heb dan ook maar zelf gebeld waarna DHL zei dat we echt bij de leverancier moeten zijn ??? Dit terwijl het in de gele DHL auto onderweg was naar mijn adres !
Echt van het kastje naar de muur bij DHL ! Volgens de berichten is het pakket terug naar het depot ? Ik denk zelf dat het verduisterd of gestolen is ?
Gewenste Oplossing:
Liefst het pakket, maar refund is ook goed dit heeft TEMU wel toegezegd dat het mogelijk is.