Mijn Klacht:
Hier volgt de tijdlijn van mijn vermiste zending:
– 21 februari heb ik via marktplaats een aankoop gedaan twv ~750eu. Dit is de 21e feb verzekerd verstuurd via DHL.
– 25 februari kreeg ik een afhaalcode van een locker, maar die locker was leeg. Er is een onderzoek gestart.
– 4 maart werd het pakket opnieuw gelabeld voor retour naar verzender.
– 7 maart werd het pakket opnieuw met een bezorger meegenomen voor levering in dezelfde DHL kluis. Het pakket is volgens de klantenservice wel op bezorgd gezet maar niet afgemeld en nu is het pakket (vandaag 12 maart) nog steeds Onderweg met bezorger
De klantenservice is erg inconsistent. Ik heb verscheidene dingen gehoord n.a.v. de laatste bezorgpoging:
– je zult binnen 24u een nieuwe code krijgen want er gaat een bezorger de kluis controleren
– je zult binnen 3 dagen meer horen want we hebben contact opgenomen met de cityhub
– je zult 10 werkdagen moeten wachten tot 21 maart want het pakket gaat waarschijnlijk retour en dit kan ik niet bevestigen
– de bezorger is op 7 maart uitgeweken naar een ander pakketpunt (winkel in Groningen). Dit was niet het geval en er was daar geen pakket te bekennen.
Ik wil weten waar ik aan toe ben en ik wil weten wanneer ik aanspraak kan doen op mijn verzekering, want de onderzoeken blijven maar lopen zonder duidelijke uitkomst of positief effect en worden telkens verlengd als ik vraag wanneer ik aanspraak kan maken op mijn verzekering. Erg irritant, ook dat de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is behalve met geluk via een chatbot.
Ik hoop van harte dat dit opgelost kan worden want vooralsnog ben ik 3 keer blij gemaakt met een dode mus, 25 feb, 7 maart en 11 maart werd me verteld dat het pakket bezorgd zou zijn en is het 3 keer nergens te bekennen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket ontvangen of aanspraak maken op mijn verzekering, waar de verzender voor betaald heeft. ik ben in nauw contact met hem en zal hem ook betrekken in afhandeling van deze klacht.
