Mijn Klacht:
Wederom heb ik van DHL een factuur gekregen die ik aan de deur al betaald heb.
Vorige keer heb ik via deze site dit probleem opgelost het toen hadden ze mij voor de zelfde factuur een Incassobureau op deze zaak gezet. Deze heeft toen via deze site aangegeven dat ze DHL atverseerde om mij niet te vervolgen. Het lijkt erop de de situatie weer opnieuw begit.
Komt dit door het automatisch versturen van facturen van DHL
Gewenste Oplossing:
Niet weer opnieuw facturen sturen.
Je krijgt alleen je pakket als je aan de deur het verschuldigde bedrag betaald. Dat heb ik toen gedaan. Anders werdt het mij niet gegeven.
Hopelijk starten ze nu niet weer opnieuw de procedure om voor de zelfde rekening weer een Incassobureau in te zetten.

