Mijn Klacht:
vindt het erg arrogant dat er niet wordt gemeld wanneer ze ongeveer komen vervolgens krijg ik een sms dat ik hun moet bellen voor een afspraak of ophalen.
Gewenste Oplossing:
zie werkwijze postnl prima bedrijf prima werkwijze zou het liefst enkel met hen werken maar eb dat niet in de hand raad het wel al me contacten aan.

