Klacht: Brievenbus pakketje van Amazon, niet geleverd

jooster op 27 juni 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoe is het mogelijk… Al 2x de melding gekregen, dat een brievenbus pakketje van Amazon, niet geleverd kan worden…. Nu betreft het een bedrijfsadres, wij zijn gewoon aanwezig. M.a.w. er is helemaal niemand langs geweest. Pakketje gaat direct door naar afhaalpunt. Nooit geen Amazon voor mij meer… Wat een bijzondere slechte service.
Bij zowel DHL als Amazon een melding gedaan… uiteraard geen reactie

Heel simpel, stop het brievenbus pakketje, door de brievenbus. De brievenbus zit er echt. we hebben hem niet verstopt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet aanwezig was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel aanwezig was en dat dit vaker misgaat. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht jooster

7 maanden geleden - Het pakket is dit weekend bij de buren door de brievenbus gedaan. Bijzonder vreemd. Onze brievenbus is nog geen 10 meter verderop. Dus uiteindelijk is het bij de 3e poging ''gelukt''

DHL

Heeft op 27 juni 2023 om 09:05 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn om te horen dat uw zending alsnog ontvangen is, wel vervelend dat het de eerste 2 keer niet gelukt is. Zonder zendingsnummer kunnen wij niet achterhalen welke bezorger dit geweest is. Mocht u dus nog willen dat hiervoor een klacht doorgestuurd wordt dan ontvangen wij graag het zendingsnummer van de zending.

Mitchel
DHL Parcel E-Care

jooster

Heeft op 27 juni 2023 om 10:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is geen oplossing. Het is gewoon dramatisch slechte service en complete onkunde... Voor mij een reden, om niet meer bij Amazon te bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door jooster