Klacht: Bezorging DHL

hendrik1982 op 18 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste hendrik1982, Wat ontzettend vervelend dat de bezorger aangeeft dat u er niet was terwijl u dat juist wel was. Ik wil u hier dan ook mijn oprechte excuses voor aanbieden. Ondersteuning vanuit de klantenservice is er alleen op maandag...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 18 mei 2015

Een klant van DHL ontving een kaartje dat de bezorger niet thuis was, terwijl de klant geen bel had gehoord. De bezorging vond plaats om 10.50 uur, maar de klant ontdekte het briefje pas om 11.00 uur en vroeg zich af of het nog mogelijk was om het pakket dezelfde dag te ontvangen of op te halen.

Mijn Klacht:

Er werd vanmorgen een kaartje in de bus gedaan waarop verteld werd dat de bewoner niet thuis was. Ik heb zitten wachten en geen één keer de bel gehoord. En heb de bel nog gecheckt later, die deed het gewoon.

10.50 was de bezorger geweest en om 11.00 uur vond ik het briefje in de bus.

Nu kan ik wachten tot maandag.. Of is het toch nog mogelijk om vandaag het pakket te ontvangen/ophalen?

Gewenste Oplossing:

Ik zou het pakket graag vandaag ontvangen of ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 mei 2015 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste hendrik1982,

Wat ontzettend vervelend dat de bezorger aangeeft dat u er niet was terwijl u dat juist wel was. Ik wil u hier dan ook mijn oprechte excuses voor aanbieden.
Ondersteuning vanuit de klantenservice is er alleen op maandag tot en met vrijdag tijdens kantoortijden. Ik heb daarom uw verzoek van zaterdag via de klachtensite www.klacht.nl niet kunnen behandelen. De zending is vandaag weer in levering gegaan en zojuist om 14:49 uur is er gemeld dat de ontvanger niet thuis was. Dit houdt in dat het pakket morgenavond tussen 1800 – 2100 uur opnieuw wordt aangeboden.

Ik vertrouw erop dat de zending dan afgeleverd kan worden.

Met vriendelijke groet,

Raffaele
Webcare Advisor
DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM