Klacht: bezorger kon mijn adres niet vinden

Rosmap op 31 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De blijkbaar nieuwe bezorger kon mijn adres gisteren niet vinden. Ontvang al jaren paletten van DHL. Vandaag is hij terug gekomen en zei dat wij niet thuis waren. ONZIN. we zijn de hele dag thuis geweest. betreft zending CB146949995DE en 3SQLW0019843682

Gewenste Oplossing:

Even wat moeite doen om te bezorgen

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 juli 2024 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rosmap

Heeft op 31 juli 2024 om 12:18 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Ging bijna weer verkeerd. Vanochtend kon de koerier ons adres weer niet vinden. Hij is uiteindelijk via de tuin gekomen. Wilde hem laten zien waar wij woonden, maar daar had hij geen tijd voor. Was ook niet echt een vrolijke man☺

Alle klachten die gemeld zijn door Rosmap