Mijn Klacht:
Vanavond de hele avond thuis gebleven voor mijn pakketje. Zou tussen 18.00 en 21.00 bezorgd worden. Niemend aan de deur gehad van DHL. Kijk nog eens op Track & Trace staat er dat Geadresseerde was niet thuis. En er ligt geen briefje in mijn bus. Vind dit heel erg vervelend. Blijf niet voor niets thuis. Waneer komt mijn pakketje nu?
Gewenste Oplossing:
Dat de bezorger zijn route afmaakt en netjes bij iedereen langs gaat. En mijn pakketje zo snel mogelijk in huis heb.

