Mijn Klacht:
Ik krijg een kaartje in de brievenbus “wij hebben je gemist”. Tijdstip van nieuwe bezorging zaterdag 11.00- 15:00 uur. Ik heb ervoor gezorgd dat ik om 10:45 thuis was en tot mijn verbazing was de bezorger al geweest. Hoezo een kaartje in de bus doen als je toch niet aan de tijdlijn houdt? Nu weet ik niet of het zin heeft om voor de nieuwe bezorgtijd thuis te zijn aangezien jullie toch vroeger komen.
Gewenste Oplossing:
Als er aan de tijdlijn wordt gehouden. Het is blijkbaar zin loos.

