Mijn Klacht:
Mijn pakketje is er nog steeds niet. Ik heb het nu al twee weken geleden besteld en op de track and trac stond dat het dinsdag al in Groningen was maar nu nog steeds niet bij mij thuis.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakketje heb!
Jellethehunter op 12 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste Jelle, Heel erg vervelend dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Helaas is het op dit moment manco. Dat betekent dat we op dit moment niet weten waar het pakket is. Heeft u toevallig al contact gehad met...
Een klant heeft een klacht ingediend over een pakket dat twee weken na de bestelling nog steeds niet is geleverd. Volgens de track and trace-informatie zou het pakket al in Groningen zijn, maar is het nog niet thuisbezorgd. De klacht is inmiddels opgelost.
Mijn pakketje is er nog steeds niet. Ik heb het nu al twee weken geleden besteld en op de track and trac stond dat het dinsdag al in Groningen was maar nu nog steeds niet bij mij thuis.
Als ik mijn pakketje heb!
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 december 2014 om 12:28 geantwoord
Beste Jelle,
Heel erg vervelend dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Helaas is het op dit moment manco. Dat betekent dat we op dit moment niet weten waar het pakket is. Heeft u toevallig al contact gehad met de verzender van het pakket? De verzender kan namelijk een onderzoek bij ons aanvragen, zodat we dit verder uit kunnen zoeken.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM