Mijn Klacht:
Ik was de hele dag thuis om te wachten op mijn pakket maar heb nog niks ontvangen en wat blijkt nu…… is blijkbaar mijn adres gesloten terwijl ik dus de hele dag thuis was
Gewenste Oplossing:
als ik het pakketje morgen alsnog op tijd binnen heb. Het liefst in de ochtend

