Mijn Klacht:
Ik verwacht hondenbrokken van schecker.nl . Dat komt vanuit duitsland. Volgens het traceer systeem zijn ze 3x aan de deur geweest en was ik alle keren niet thuis. Ik was gewoon alle keren thuis! Vandaag wordt mijn geld terug gestort want ik ben er klaar mee! Heb dit nog niet eerder neegemaakt, maar wel jammer voor de webwinkelier want het gaat ten kostte van hun.
Gewenste Oplossing:
Als het pakket vandaag nog geleverd wordt!

