Klacht: 20,39 Euro

Brother Bokito op 23 juni 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor het feit dat een medewerker genaamd Iclal Basut mijn rechtmatige compensatiie van 20,39 Euro kennelijk (laat) verduisteren.

Evert van Uffelen
Plaarstraat 2
6411 JV Heerlen
[email protected]

20,39 Euro

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Brother Bokito

8 maanden geleden - Uiteraard is niet terdege de vigerende casus onderzocht. Ik ben de koper! Ik ontving via DHL een aan mij gericht pakket, welke door een medewerker van DHL verwisseld is geworden, ergo een stupide verwisseling van labels. Uiteraard heb ik dit pakket weer retour gestuurd, nadat DHL daar uitdrukkelijk om heeft gevraagd, nadat ik dit conform een-eenduidig heb gemeld. En mijn omineus pakket? Heeft DHL niet naar gezocht! ICLAL BASUT heeft wel belangrijkere zaken te doen. UITERAARD. En mijn compensatie ter zake? Zoek het maar zelf uit! Nou, niet! DHL IS ABSOLUUT AANSPRAKELIJK VOOR DE GANG VAN ZAKEN. DUS, WAAR BLIJFT MIJN 20,39 EURO? EVERT VAN UFFELEN PLAARSTRAAT 2 6411 JV HEERLEN [email protected]

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 juni 2023 om 10:34 geantwoord

Goedemorgen,

Ik zie inderdaad dat uw pakket retour zou gaan naar de afzender. Het is normaal dat u geen updates ziet. Een retour pakketje krijgt geen scans meer, daarom ziet u het verdere verloop niet in de track trace. Dit kan tot zo’n 2 weken duren, voor u tot 26/6. Ik raad u aan dit nog even af te wachten. Excuses!

Lisa
E-care Customer Service

Brother Bokito

Heeft op 26 juni 2023 om 15:50 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Lisa,

Bedankt voor Uw reactie.

Wat er met mijn teruggestuurd pakje gebeurd, is inderdaad niet mijn zaak.

Het gaat echter om het aan mij eigens verstuurd pakje, waar kennelijk een DHL-medewerker een verkeerd label op heeft geplakt.

Kennelijk (sic) dezelfde DHL-medewerker die opgemeld teruggestuurd pakket heeft voorzien van het aan mijn persoon gerichte opgemeld pakket.

Een en ander had Iclal Basut moeten uitzoeken.

Maar uiteraard was deze DHL-medewerker, Iclal Basut, met andere zaken bezig.

Uiteraard!

Ik herhaal :

20,39 Euro is mijn schade door het onrechtmatig handelen van DHL.

Met vriendelijke groeten,

Drs. Drs. E.W.T.H. van Uffelen
Plaarstraat 2
6411 JV Heerlen
0686612171
[email protected]

Reactie van de melder van de klacht Brother Bokito

7 maanden geleden - Geachte Lisa, U bent niet het probleem. U wordt Voor de Tram gegooid. Uw BovenBazen zijn het probleem. Dezelfde Type managers hebben in het verleden Adolf Hitler, Jozef Stalin, Mao Zedong, en heden Vladimir Poetin en Xi Jinping zeer bereidwillig van dienste gewezen. Mann Gönnt Sich Sonnst Nichts. Ik ben een kwart Duitser. Echter, ik ben aanspreekbaar. Skin in The Game. Verantwortung, verantwortlich, und..... Wir haben von nichts gewust. Het motto van Willy en Max van Oranje! Anyway, Met vriendelijke groeten, Evert van Uffelen Plaarstraat 2 6411 JV Heerlen 0686612171 [email protected]

Reactie van de melder van de klacht Brother Bokito

7 maanden geleden - 20,39 Euro.

Reactie van de melder van de klacht Brother Bokito

7 maanden geleden - DHL Mann Gönnt Sich Sonnst Nichts 20,39 Euro Hopelijk wordt een Q.E.F. omgezet in een Q.E.D.. Met vriendelijke groeten, Mit freundlichen Grüßen, Evert van Uffelen Plaarstraat 2 6411 JV Heerlen 0686612171 [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Brother Bokito