Klacht: DHL parcel

op 15 september 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag iets besteld, zou er vrijdag voor 16.00 zijn. Op de track en tracé leek alles goed te gaan, dus vrijdag de hele dag thuisgebleven; nada! Klantenservice gebeld ‘nee meneer wij hebben geen contact met onze chauffeurs’ dus.. Komt het vandaag nog? ‘Geen idee’

Afijn inmiddels veranderd in ‘vertraagd’ en nu ligt het ineens weer bij DHL in Amsterdam! Daar woon ik erg dichtbij; dus kan ik het ophalen dan? ‘Nee meneer dan moet het eerst zijn aangeboden’ dat is een beetje hypocriet of niet, als jullie het pakket zelf niet aanbieden? ‘Niet boos worden meneer!’ Ik ben niet boos maar verbaasd, dat lijkt me toch wel logisch, en niet blij dat zou je ook moeten begrijpen. ‘U klinkt toch boos meneer als u het gesprek wilt voortzetten….’

Wat is dit voor actie?

Gewenste Oplossing:

Hier moeten ze zelf maar mee komen. Het liefst zou ik mijn pakket alsnog vandaag ophalen (scheelt ze juist weer werk), maar dat zal er wel niet in zotte ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2015 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeroen,

Wat ongelovelijk naar dat uw zending vertraagd was geraakt. Ik zie dat er uiteindelijk achterstand is gemeld bij uw pakket op 4 september. De bezorger heeft dan door drukte/overmacht zijn ronde helaas niet af kunnen krijgen.

Ik merk daarnaast op dat u niet correct geïnformeerd bent. Ten eerste heeft de verzender uw pakket verstuurd met een verzendwijze waarbij wij tot 18:00 kunnen leveren, niet tot 16:00. Ten tweede had u de zending in principe wel op kunnen halen op de vestiging in Amserdam, tussen 18:00 en 19:00 (tenzij de bezorger dusdanig vertraagd was dat hij niet voor dit tijdstip terug was, helaas kan ik dat niet achteraf met zekerheid nagaan). Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Wij zien dat de zending de 7e gelukkig alsnog bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat uw toekomstige leveringen meer naar wens zullen verlopen.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroengels