Mijn Klacht:
Afgelopen dinsdag had ik een pakketje moeten ontvangen van DHL. Hele dag is iemand thuis geweest, maar vreemd genoeg beweert track and trace dat ik niet thuis was.
Toen zou het pakket gisteren bezorgd worden. Weer de hele dag iemand thuis geweest maar wederom niemand gezien. Vreemd genoeg stond er gisteravond weer bij de track and trace dat er niemand thuis was.
Beide keren geen briefje in de brievenbus.
Dhl na gisteren vanmorgen weer gebeld heel slecht te woord gestaan. Ik moest het maar oplossen met de verzender. Helaas tot op heden nog altijd geen pakketje terwijl ik deze voor vanavond nodig heb.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakketje vandaag ontvang

